מה עושים בגוגל בכדי לגייס, לטפח ולשמר אנשים איכותיים

דקות 5 | 24 באפריל 2017
תמונת אוירה: משרדי גוגל

שתף:

זו השנה השישית ברצף ש- Google מובילה בראש הדירוג העולמי, כחברה שהכי טוב לעבוד בה.
הדרך לראש הרשימה נעשתה בזכות ניפוץ של לא מעט קונבנציות בתחום ניהול המשאב האנושי.
בחזית התהליך, עמדה ליאן הורנסי – VP People Operations ב- Google (כיום היא ב- Uber).
נכון. בגוגל לא קוראים לזה Human Resources אלא People Operations, וזאת בראש ובראשונה בכדי לבדל את עצמם מהתפישה הקונבנציונאלית, כשהמוטו של גוגל הוא: "Find them, grow them, and keep them".
"הבעיה שלי היא שאנחנו מגייסים אנשים מבריקים" אומרת ליאן הורנסי, "95-99% מהאנשים שלנו הם טאלנטים. הם באמת, באמת כאלה. האנשים כאן טובים. לכן אנחנו לא משתמשים בשיטות מסורתיות של ניהול המשאב האנושי".
בראיון (11 דקות) שנתנה ל- Meet the Boss פורסת ליאן הורנסי את משנתה, ומסבירה באילו שיטות היא נוקטת על מנת לגייס טאלנטים לגוגל, לטפח ולשמר אותם בארגון. שווה צפייה.

אוהבים? מסתייגים? – שתפו אותנו
הצטרפו לשיח המקצועי הכולל עדכונים, חדשות וקהילת מומחים מעולם משאבי האנוש והטכנולוגיה – בקבוצת הלינקדאין שלנו!

Photo credit: Trevor Devine, Flicker CC

שתף: