Synerion Basic לרואי חשבון

רו”ח, מנהלי חשבונות – מפיקים עשרות תלושי שכר בחודש ללקוחות שלכם?
Synerion Basic – חבילת הפתרונות המשולבת לניהול נושאי השכר והנוכחות של העובדים שתחסוך לכם המון עבודה וכסף.

דיווח הוצאות

מה החבילה כוללת?

  • מערכת שכר הנותנת מענה מדויק להסכמי השכר וסוגי העובדים הקיימים במשק
  • דיווח נוכחות עובדים בסיסי אינטרנטי / באפליקציה:
    • דיווח תחילת וסיום עבודה מבוסס מיקום (מתאים גם לעובדי שטח)
    • תצוגת נתוני הנוכחות וההיעדרויות של העובד
    • משלוח בקשת היעדרות וקבלת אישור/דחייה מהמנהל
    • תצוגת יתרת חופשה
    • הגשת דוח הוצאות לאישור המנהל – עם אפשרות להוספת צרופות והערות, כולל בדיקת מערכת לגבי תקינות ותקפות הדיווח
    • תלוש שכר חכם כולל הסבר מפורט על חלק מרכיבי השכר.

למה זה כדאי?

  • מערכות שכר ונוכחות באינטגרציה מלאה, החוסכות את הצורך בהקמת נתונים במערכות שונות, כמו גם ייבוא נתונים ממערכת אחת לשנייה, ומאפשרות אוטומציה של תהליכים וצמצום אדמיניסטרציה וניירת.
  • קליטת ושמירת היסטוריה במעבר למערכת השכר.
  • טופס 101 דיגיטלי.
  • פתרונות בענן – גישה מכל מקום ובכל זמן, באמצעות כל דפדפן ומכל מכשיר קצה.
  • ללא צורך בתשתיות, עלויות רישוי, שעוני נוכחות ושרתים מיותרים.
  • גיבויים אוטומטיים, שדרוגי מערכת, כמו גם עדכונים אוטומטיים לעמידה ברגולציה, שינויים במיסוי וכד’.
  • הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע ומנגנון הרשאות לסביבה מרובת לקוחות, המבטיח כי משתמש נחשף אך ורק למידע הרלוונטי לו.
  • מעבר פשוט וקל בין לקוחות במערכת השכר.
  • ייעוץ שוטף – עד 3 שעות בחודש ללא חיוב.
  • אפשרות להציע ללקוחותיכם את מערכת דיווח הנוכחות המתקדמת ביותר בשוק, ולגבות מהם תשלום סימלי לחודש.
  • כולל הדרכה וסיוע לעד שלושה לקוחות ראשונים.
  • ללא התחייבות לתקופת ההסכם.
  • תשלום חודשי עפ”י מספר התלושים המופקים בפועל.
לקבלת הצעה