אמנת שירות

חברת Synerion מעמידה במקום הראשון את שביעות רצון הלקוח, הן מהמוצרים והן מהשירות.

צוותי התמיכה ושירות הלקוחות שלנו מתחייבים להקשיב לך הלקוח, ולהעניק יעוץ והדרכה באופן מקצועי, מהיר, יעיל ואדיב, תוך מענה הולם לצרכיך וציפיותיך.
 
צוותי התמיכה שואפים לתת לך הלקוח, שירות איכותי, יחס אישי, סבלני ואוהד.

הצוותים זמינים לפניותיך במגוון ערוצים:

* באמצעות אתר אינטרנט זה.
* בטלפון 03-5682200.
* בפגישות פנים אל פנים.
צוותי התמיכה ושירות הלקוחות שלנו נסקרים על ידינו ברציפות ובסקרי שביעות רצון לקוחות תקופתיים. המשובים משמשים את הצוותים להערכה מקצועית, הסקת מסקנות ושיפור מתמיד של רמת השירות. אנו מאמינים בשיפור עצמי ומטפחים תרבות ארגונית החותרת למצוינות, תוך השקעה של מירב המשאבים בשיפור וייעול מערך התמיכה בלקוחות.

 

מרכז התמיכה ושירות הלקוחות לשירותך:

בימים א’ – ה’, בין השעות 17:30 – 09:00

ביום ו’ ובערבי חג, בין השעות 12:00 – 09:00.