מערכת שירות עצמי לעובדים ומנהלים – Synerion Direct

שקיפות של כל המידע החשוב לכם במבט אחד

Synerion Direct מערכת השירות העצמי (ESS/MSS – Employee Self Service / Manager Self Service) של Synerion מאפשרת גישה ישירה למידע, עדכון ותקשורת בין עובדים ומנהלים בנושאי נוכחות, היעדרות, משימות, סידור עבודה ועוד. 
תמונת מסך לאילוסטרציה: מערכת Synerion Direct - לוח בקרה מרכזי
   

מערכת שירות עצמי לעובדים ומנהלים – המידע שאתם צריכים בזמן הנכון

  • התאמה מלאה לצרכי הארגון
  •  לוח בקרה מרכזי (Dashboard) להצפת נושאים שדורשים טיפול
  • ניהול מבוקר של מערך העובדים באמצעות התראות והודעות יזומות המאפשרות זיהוי מוקדם של בעיות ונקיטת פעולה מתקנת
  • ממשק משתמש חדשני ואינטואיטיבי לניווט קל בין יישומים לניהול נוכחות, היעדרויות, משימות, סידור עבודה ועוד
  • חווית משתמש המעודדת את השימוש במערכת ומאפשרת הטמעה קלה בקרב המשתמשים
  • מידע מדויק ותהליכי עבודה פשוטים ואוטומטיים לצמצום העבודה האדמיניסטרטיבית ולמניעת שגיאות כתוצאה מהזנת נתונים ידנית
  • מידע זמין לתקשורת ישירה ומהירה בין עובדים למנהליהם, ללא צורך להמתין לקבלת מידע ו/או אישורים מגורמים נוספים.

 

מערכת שירות עצמי – תכונות עיקריות למנהל ולעובד

  • גישה ישירה למידע מקיף ורלוונטי לעובדים ולמנהלים ויכולת עדכון מידע באופן עצמאי על בסיס מנגנון הרשאות, בקרה ואבטחת מידע
  • התראות פרואקטיביות על פי סדר עדיפויות
  • ניתוח נתונים (Analytics), בנושאים כגון נוכחות והיעדרות, ניתוחים עפ”י סוגי שעות, עובד, מחלקה ועוד
  • בקרת שעות נוספות ע”י המנהל ויכולת לדחות או לציין כמות חלקית של שעות נוספות המועברות לשכר
  • תקשורת בין עובדים למנהלים בנושא היעדרויות: דיווח, בקשת היעדרות ואישור/דחיית הבקשה
  • דיווחים יומיומיים אודות שגויים/חריגים למניעת צוואר בקבוק במחלקת השכר בסוף החודש
  • תצוגות תכנון מול ביצוע במגוון נושאים כגון סידור עבודה
  • יכולת ייצוא של דוחות וגרפים במספר פורמטים.

 

PDFדף מוצר להורדה
אודות Synerion Direct – פתרון שירות עצמי לעובדים ומנהלים

פתרונות התוכנה המתקדמים של סינריון בשירות חברות מובילות

לוגו הבנק הבינלאומי
לוגו Microsoft
לוגו רשת שופרסל
סמל עיריית ירושלים
לוגו רשת מלונות דן
לוגו FedEx
לוגו עיריית בני ברק
"המעבר למערכת Synerion Direct נתן לעובדים ולמנהלים כלי שליטה ובקרה בזמן אמת.
הוא מאפשר להם שקיפות מלאה של הנתונים וחוסך עבורם את הפנייה אלינו, מחלקת משאבי האנוש וההמתנה למענה".
שרי דוידוביץ, מנהלת מחלקה באגף משאבי אנוש, עיריית בני ברק
לוגו מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל
"המערכת לשירות עצמי לעובדים ומנהלים המאפשרת צפייה ועדכון בנתוני נוכחות והיעדרות.
העובדים מדווחים על מערכת נוחה וידידותית למשתמש.
באמצעות דוחות מסכמים יש לי תמונת מצב כוללת, המצמצמת את העבודה האדמיניסטרטיבית שלי ושל המנהלים בארגון."
מזל בראל - רכזת משאבי אנוש מכון ברוקדייל
תמונת אוירה - עות נוספות
כך ניתן להתמודד עם "סכנת" השעות הנוספות בעבודה

כל ארגון שפועל במשמרות, שעות פעילות ארוכות או תקופות של עומס עבודה כבד, יודע שאת השעות הנוספות צריך לנהל בחוכמה. קבלו טיפים חשובים שיסייעו לכם לתכנן מדיניות שעות נוספות שתצמצם עלויות ותקטין את הסיכון שבפגיעה בבריאות העובדים, בבטיחותם ובתפוקות שלהם.

אילוסטרציה: איך להימנע מטעויות
איך להימנע מהטעויות הנפוצות בניהול מערך העובדים?

הניהול היומיומי מחייב להתמודד גם עם משימות כגון ניהול הזמן והנוכחות, סידור עבודה, התאמה לדיני עבודה, תשלום שכר, תפוקות העובדים וכדומה. קבלו טיפים שיעזרו לכם להימנע מטעויות ולמצות את מקסימום הפוטנציאל של המשאב האנושי שלהם.

אילוסטרציה - מערכת WFM כמנוף לשינוי ארגוני
פתרונות לניהול מערך העובדים (WFM) כמנוף לשינוי ארגוני

שינוי של פתרון לניהול מערך העובדים – היעדרות, סידור עבודה ועוד – הוא הזדמנות לשינוי ארגוני, שעלול גם לעורר חששות בקרב העובדים.
צריך להתרגל לטכנולוגיה חדשה, אבל יותר מכל, יש חשש משינוי סדרי העבודה – אז איך מתמודדים עם כל אלו וממנפים את השינוי לטובת כולם?

לקבלת הצעה