סינריון מערכות תספק פתרונות תוכנה
לניהול כוח האדם ל - TDL

סינריון תספק פתרונות תכנה לניהול כוח האדם ל- TDL
סינריון מערכות תספק פתרונות תוכנה לניהול כוח האדם ל – TDL, חברת הניהול של רשת המסעדות הקנדית המובילה Tim Hortons
היקף העסקה נאמד  בלמעלה מ- 200 אלף דולר
סינריון מערכות, לביא טיימטק לשעבר, המתמחה במתן פתרונות מחשוב לניהול המשאב האנושי בארגון,  חתמה על הסכם להספקת פתרונות תכנה בתחום ניהול כוח האדם ל- TDL, חברת ניהול הייצור וההפצה של  Tim Hortons, רשת בתי הקפה בשירות מהיר הגדולה בקנדה, עם 4,000 סניפים ומחזור שנתי של 5.5 מיליארד דולר.
במסגרת העסקה תספק סינריון ל- TDL המנהלת את שירותי ה- back office של הרשת, מערכות לניהול זמן ונוכחות עובדים בהיקף כספי כולל של למעלה מ- 200 אלף דולר, עבור משרדי החברה הפזורים בשמונה אתרים ברחבי קנדה ועבור מפעל קליית הקפה בארה"ב.
TDL ביצעה את העסקה על מנת להגביר את יעילות הארגון בכל הקשור לאופן ניהול הזמן והנוכחות של צוותי העבודה, בעיקר אלו המתוגמלים על פי שעות עבודה. בכך צפויה החברה להביא לשיפור כולל במערך הניהול של הרשת.
סינריון תספק ל- TDL פתרון מלא לניהול זמן ונוכחות הכולל בין היתר את מערכת ניהול הנוכחות Synerion TimeKeeper, מערכת תמחיר המשימות Synerion Time Costing , ומערכת ניהול ההיעדרויות
Synerion Absence Management.
פתרונות אלו, ומודולים נוספים שיסופקו לרשת לניהול מערך העובדים, מספקים מענה כולל ללקוח, בכפוף להסכמי ההעסקה ובהתאמה לחוקת העבודה המקומית.
בין היתר, יאפשרו פתרונות סינריון ל- TDL לנהל את זמן העבודה, להקצות זמן באפקטיביות לפרויקטים שונים, לתכנן סידור עבודה, וליצור  דו"חות פרואקטיביים עבור צוותי הניהול.
 
"סינריון התמודדה מול מספר ספקי פתרונות מובילים בתחום", אומר גיל יובל, מנכ"ל משותף של סינריון מערכות. "הפתרון שלנו נבחר בזכות יכולות היישום הגמישות שלו, המאפשרות התאמה לצרכים המורכבים של TDL. הבחירה בסינריון כספק הפתרון, מחזקת את אחיזתה של החברה בתחום הפתרונות לניהול מערך העובדים בשוק הקנדי."