הערכת עובדים: 10 טיפים לשיחת משוב מועילה

19 באוגוסט 2015 | כללי, ניהול משאבי אנוש
0 תגובות

לשיחת המשוב יש חשיבות קריטית להתנהלות התקינה של הארגון, כתזכורת אתם מוזמנים לקרוא זאת בפוסטים ״הערכת עובדים ויכולות: ככה תעשו את זה נכון״, ו-״משוב ככלי מרכזי להנעת עובדים בני דור ה – WHY״ שפרסמנו בעבר כאן בבלוג. אין שום ספק ששיחת משוב המתנהלת בצורה נכונה, חיובית ובונה מחזקת משמעותית את הקשר והתקשורת בין העובדים למנהלים, מעמיקה את החיבור של העובדים, ובסופו של דבר מובילה לשיפור ביצועי העובד והארגון כולו. 

ראינו כי תפקידנו, כמנהלים המעבירים את המשוב, הוא להפיק את המרב משיחות המשוב, קרי – להניע את העובד קדימה ליעדים הבאים, כמו גם להאיר ולטפל בחולשות ובחסרונות. וכל אלו תוך כדי גילוי רגישות והבנה.

תמר בראל, מנהלת תחום Talent Management שלנו בסינריון, הכינה עבורנו 10 נקודות חשובות שאסור לנו לשכוח לפני, ובמהלך, קיום שיחת המשוב. מהגעה לשיחת המשוב כשאנו מוכנים, דרך המנעות משימוש באירועים ודוגמאות שקרו לאחרונה, וכלה באחת הנקודות החשובות ביותר של התהליך – לא לשכוח שמילת המפתח היא "שיחה". הכתבה של תמר, ״הערכת עובדים: 10 טיפים לשיחת משוב מועילה״, מככבת כעת ב-כלכליסט.

מה דעתכם? הייתם מוסיפים נקודות משלכם? – ספרו לנו בקבוצת הלינקדאין המקצועית שלנו!

 

Photo Credit: Sharon Mollerus, Flickr CC

 

כתיבת תגובה