אבני דרך

עם קרוב לשלושה עשורים של ניסיון במתן פתרונות לניהול כוח האדם והמשאב האנושי בארגון, Synerion,
לביא טיימטק לשעבר, ממשיכה לצעוד עם המבט קדימה.
 

חלוצה בתחום ניהול זמן ונוכחות עובדים

1983. הכל התחיל מחזון של שני חברים צעירים ועמיתים לעבודה, אלי אבני וגיל יובל, אשר רצו להקים בית תוכנה המתמחה באיסוף נתונים בטכנולוגיות מתקדמות דאז, על מיקרו מחשבים.
עם שותף שלישי הם הקימו את לביא מחשבים שהייתה הראשונה בישראל ובין החלוצות בעולם בתחום פתרונות לניתוח שעות עבודה ונוכחות. לאחר לימוד מעמיק של התקשי”ר וחוקת העבודה, שמה לה החברה מטרה – לספק פתרונות תוכנה אמינים המאפשרים את הגמישות הנדרשת בשל מורכבות הנושא.
עם הפתרונות המתקדמים והייחודיים של אז, רכשה החברה את לקוחותיה הראשונים, ביניהם חברות כמו מתף – הבנק הבינלאומי, מוטורולה, מפעלי גרנות, מרכבים ועוד, הממשיכות להיות לקוחותיה לאורך כל השנים. מגוון המגזרים העסקיים להם נותנת החברה מענה, התרחב עם השנים והוא כולל: ייצור, מלונאות, בתי חולים, דיור מוגן ובתי אבות, ממשל ומוסדות ציבור, קמעונאות, פיננסים, טלקומוניקציה ועוד.
 

כניסה לשווקים בינלאומיים

1986. מעט חברות טכנולוגית ישראליות ייצאו את מוצריהן לשווקים בינלאומיים, כבר בשנת 1986. לביא מחשבים חברה לשותף עסקי, שהפיץ את מוצריה בקנדה. בהמשך נוספו מפיצים גם בארצות הברית, הולנד, אנגליה, דרום אמריקה, דרום אפריקה ועוד.
בשנת 2000 הוקמה חברת הבת TimeTECH Canada הפועלת בקנדה  ובארה”ב. באירופה ובדרום אפריקה, החברה ממשיכה לפעול באמצעות רשת של שותפים עסקיים.
 

פיתוח פתרונות חדשים לניהול משאבי אנוש

1998. שותפות חדשה בין לביא מחשבים לבין המחלקה העוסקת בפתרונות לניהול זמן בחברת קומטק, מקימה את חברת לביא טיימטק. שותפות זו נמשכה גם לאחר שקומטק נרכשה על ידי תי”ם, עד לשנת 2006, שבמהלכה, לאחר רכישת חלקה של תי”ם, הופכים המייסדים אלי אבני וגיל יובל למנכ”ל ומנכ”ל משותף של לביא טיימטק.
   
2006. עם השינוי באה גם רוח של התחדשות. בלביא טיימטק מזהים את הצורך בשוק ואת ההזדמנות בכניסה לתחום פתרונות לניהול המשאב האנושי. לביא טיימטק רוכשת תחילה מחברת SQLink את HumaNet, מערכת תוכנה לגיוס וניהול כוח אדם וזמן קצר אחר כך, מתחילה בפיתוח עצמי של פתרונות נוספים לניהול ההון האנושי.
 

Synerion – חברה ותיקה מתחדשת

2010. החברה מכריזה על תיק המוצרים החדש שלה שיאפשר לה להציע פתרונות מודולאריים ומקיפים, המגשרים בין פעילות כוח אדם שוטפת ובין ניהול יזום של ההון האנושי –  פתרונות המאפשרים לעסקים לעקוב, לנטר ולנהל באופן מקיף ויעיל את  מחזור חיי העובד בארגון.
עם הכניסה לתחום חדש של פתרונות, ומתוך אמונה בסינרגיה שנוצרת משילוב בין ביצועי העובדים לאסטרטגיה העסקית של הארגון מכריזה החברה על מיתוג חדש- Synerion.
   
2011. Synerion חותמת הסכם שיתוף פעולה עם חברת Lumesse המפתחת פתרונות תוכנה לניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון (Talent Management). עם קבלת הנציגות הבלעדית של חברת Lumesse בישראל, משלימה Synerion את סל המוצרים שלה ומציעה פתרונות מקיפים לניהול המשאב האנושי בארגון – מכוח אדם עד להון אנושי.
   
Synerion רוכשת את ITR הקנדית והופכת בכך לספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה לפתרונות לניהול מערך העובדים (Workforce Management) לשוק הבינוני.
   
Synerion ממשיכה לצעוד קדימה למימוש חזונה להיות חברה בינלאומית מובילה ומועדפת על לקוחותיה ועובדיה, במתן פתרונות ממחושבים לניהול ובקרת ההון האנושי. להוות אמת מידה בענף למצוינות ומקצועיות, תוך מתן שירות מעולה ללקוחותיה וסביבת עבודה מספקת ומעשירה לעובדיה.