שירותי תמיכה

צוותי תמיכה המכירים את צרכי הלקוחות

במרכז התמיכה ושירות הלקוחות החדש שלנו תוכלו לקבל תמיכה בכל נושא טכני הקשור לתפעול המערכות מבית Synerion.  צוות קבוע, בזמינות מלאה, עומד לרשות לקוחותינו במסגרת הסכם התמיכה. כל צוות מכיר את צרכי המגזר העסקי בו הוא תומך, את צרכי הלקוח הספציפי ואת פניותיו הקודמות לקבלת תמיכה.
   

מחויבים למתן תמיכה מקצועית

נציגינו במרכז התמיכה ושירות הלקוחות, עברו מסלול הכשרה ארוך על מנת שיוכלו לתת ללקוחותינו מענה מקצועי ומהיר בנושאי תפעול מערכת, טיפול בתקלות, משלוח עדכונים טכניים ותפעוליים שונים. פניות בנושאים אחרים תועברנה לטיפול ע”י הגורם המתאים ב- Synerion. נציג מרכז התמיכה ושירות הלקוחות ימשיך וינהל מעקב אחר סטאטוס הפנייה, עד לסיום הטיפול לשביעות רצונכם. פנייתכם תטופל בהתאם לסוג השירות הנדרש ולמידת הדחיפות.
צוותי התמיכה ושירות הלקוחות שלנו מתחייבים להקשיב לכם הלקוחות, ולהעניק סיוע ותמיכה באופן מקצועי, מהיר, יעיל ואדיב, תוך מענה הולם לצרכיכם וציפיותיכם, כמתחייב מאמנת השירות שלנו.
  
מרכז תמיכה ושירות לקוחות  עומד לשירותכם בטלפון 03-5682200, בימים א’ – ה’ בין השעות 09:00 ל- 17:30 ובערבי חג בין השעות 09:00 ל- 12:00.
שירות הלקוחות באתר זה מאפשר ללקוחות במסגרת חוזה תמיכה להוריד עדכוני מערכת, לפתוח קריאות שירות ועוד.
במידת הצורך תוכלו לפנות לרענן משולם – מנהל תחום תמיכה והדרכה,
בטלפון ישיר 03-5682208, 
בנייד: 050-8882359 או במייל raanan.me@synerion.com.
 
לוגו עיריית בני ברק
לקוחות מספרים על מחלקת היישום שלנו
"אין לי מילים להביע את הערכתי המלאה לצוות סינריון על המקצוענות והשירות המעולה שקיבלנו.
הצוות עשה כל מאמץ ומצא פתרון לכל דרישה, מורכבת ככל שתהייה."
שרי דוידוביץ, מנהלת מחלקה באגף משאבי אנוש, עיריית בני ברק
לוגו רשת רמי לוי
לקוחות מספרים על מחלקת התמיכה שלנו
"אני חייבת לציין שצוות התמיכה הטכנית מקצועי ומיומן, נענה במהירות לכל שאלה ולכל בקשה שלנו".

עדנה פאר, חשבת שכר, רמי לוי שיווק השקמה