סיפורי לקוח

Synerion Hospitality Suite חבילת הפתרונות של סינריון לענף המלונאות בכפר המכביה

“הפתרונות החדשים של סינריון שינו את דפוסי החשיבה שלנו – מקבלת החלטות בדיעבד, להחלטות פרואקטיביות וריאקטיביות בזמן אמת.
מנהלי המחלקות הפכו לשותפים משמעותיים בקבלת ההחלטות – לא רק ניהול עובדים, אלא אחריות על עלויות העבודה ושורת הרווח הסופי.
הפתרונות עוזרים לנו למקסם את כוח האדם ביחס למטלות”.

שרון הוד, מנהל משאבי אנוש בכפר המכביה

קרא עוד

בין הערכה להוקרה – מערכות ניהול אסטרטגי של ההון האנושי ב- SodaStream

“לסינכרון המלא בין יעדי הארגון ליעדים האינדיבידואליים של אנשי סודהסטרים, יש השפעות עצומות, עד לרמת הרווחיות של החברה.
אנשי הארגון פועלים באותו כיוון, חותרים לאותה מטרה ולא סוטים מן העיקר.
המנהלים מעידים על כך שהתהליך המובנה שאנו מקיימים מסייע להם לקדם את המטרות העסקיות”.

רונית שריג, מנהלת משאבי אנוש מטה ופיתוח ארגוני גלובאלי, SodaStream

קרא עוד

סיפור לקוח – מערכת תמריצים ותגמול ב- Altair

“אנו פועלים בשוק התחרותי של ההייטק, בו האנשים שלנו הם הנכס החשוב ביותר, שהביא אותנו למעמד של החברה המובילה בתחומה. ניהול נכון של תגמולים ותמריצים מהווה כלי מרכזי המאפשר לנו למשוך לארגון את מיטב המוחות ולשמר אותם לאורך זמן”. 
הבחירה במערכת Lumesse נעשתה מתוך מבט ארוך טווח על התפתחות הארגון. האפשרות להוסיף מודולים אינטגרטיביים למערכת ככל שצרכי הארגון יתפתחו, היוותה שיקול מרכזי בבחירה. “חיפשנו פתרון מקיף בגישה מודולרית – פתרון לטווח הארוך, שיגדל איתנו ואנחנו נגדל איתו”.
שלומית סמל, סמנכ”ל משאבי אנוש ב- Altair. 

קרא עוד

סיפור לקוח - פתרונות סינריון לניהול מערך העובדים ב- RAM, דרום אפריקה

“מאז שהתחלנו לעבוד עם המערכות של סינריון על-פי שילוב בין סידור העבודה לנוכחות בפועל, רמת הדיוק של חישובי השכר עלתה משמעותית. החיסכון בזמן כתוצאה מכך שאין צורך לחשב מחדש את השכר, צבירות ויתרות היעדרות, כמו גם משימות אדמיניסטרטיביות מיותרות נוספת, שיפר את היעילות ואפילו העלה את שביעות הרצון של העובדים. לעובדים שלנו יש כעת שקיפות לדוחות שלהם והם יודעים שהם מתוגמלים באופן מדויק והוגן”. 

סנטיאגו רבליני, מנהל כספים ב- RAM.

קרא עוד

סיפור לקוח - מערכת גיוס עובדים בויצו

“בחנו מערכות גיוס עובדים של מספר ספקים ובחרנו בזו של סינריון משום שהיתה היחידה שנתנה מענה מקיף ובשל לצרכינו, עם ממשק משתמש נוח וידידותי.
מערכת גיוס העובדים של Synerion  נותנת מענה מלא לצרכי ניהול תהליך גיוס העובדים בויצו.
בזכות המערכת הצלחנו לקצר ולייעל את התהליך ובמקביל להעלות את איכות הגיוס
.”
סיון רוזנברג, מנהלת גיוס, הדרכה ופיתוח ארגוני בויצו

קרא עוד

סיפור לקוח - מערכת גיוס עובדים - מאיה מיקור חוץ

“המערכת נותנת מענה מלא לאורך כל תהליך הגיוס. החל מפרסום הצעות העבודה, דרך קליטה אוטומטית של קורות החיים וניתוח נתוני המועמד, ועד לשלב ההשמה.
בזכות המערכת תהליכי הסינון והמיון מהירים יותר, דבר שמקצר משמעותית את זמן ההשמה של מועמדים למשרות.”

דובי צ’יזיק, מנכ”ל מאיה מיקור חוץ 

קרא עוד

סיפור לקוח - מערכת בקרת כניסה - מלון שרתון תל אביב

“הבחירה בפתרונות בקרת הכניסה של סינריון היתה ברורה. 
זו מערכת אמינה יציבה, הפועלת באינטגרציה למערכת הנוכחות. 
אך מעבר לכך, מדובר בידע מקצועי המקיף וטיב השירות.”

ירון פורת, מנהל מערכות מידע, שרתון תל אביב

קרא עוד

סיפור לקוח – מגזר מוניציפאלי – עיריית בני ברק

“המעבר למערכת Synerion Direct נתן לעובדים ולמנהלים כלי שליטה ובקרה בזמן אמת. הוא מאפשר להם שקיפות מלאה של הנתונים וחוסך עבורם את הפנייה אלינו, מחלקת משאבי האנוש וההמתנה למענה”. 
צמצום מספר ההסכמים מאפשר ניהול פשוט ונוח, כולל יכולות מעקב ובקרה, ונותן אפשרות לשיבוץ לתוכנית עבודה, גם על ידי לגורמים אשר אינם מוסמכים לשנות הסכמי אב. 
ההסכמים המוגדרים עד לרמת הפרטים הקטנים, והתנאים הספציפיים של כל עובד מאפשרים חישוב אוטומטי של השכר באופן המדויק ביותר.
שרי דוידוביץ – מנהלת מחלקה באגף משאבי אנוש, עיריית בני ברק

קרא עוד

סיפור לקוח - רשתות שיווק

“רשת הריבוע הכחול חסכה למעלה מ- 2,000,000 ש”ח בשנה בעקבות המעבר לניהול אוטומטי של זמן ונוכחות עובדים באמצעות המערכת המרכזית של Synerion.”
משה שץ, ראש אגף משאבי אנוש – ריבוע כחול

קרא עוד

סיפור לקוח - מגזר ייצור

“התהליכים החדשים שהכניסה Synerion לארגון, החל מאיסוף אוטומטי של נתוני זמן העבודה, ועד לעיבודי ההכנה לשכר, הביאו לחסכון של לפחות 20% בזמן העבודה של הממונים, מחלקת השכר וגורמים נוספים המעורבים בתהליך.”
איאן מורטון, מנהל משאבי אנוש במפעל הייצור בטורונטו, Bemis Flexible Packaging.

קרא עוד

סיפור לקוח - מגזר ייצור

“המהלכים שביצענו הביאו לשינוי מהותי בתפיסה של העובדים והמנהלים. 
הצלחנו להביא לשינוי בתרבות הארגונית: החדרנו תרבות של הוגנות ושקיפות, בה כל עובד יודע שהוא מקבל את כל מה שהוא זכאי לו. העובדים עצמם הפכו לשותפים ובעלי אחריות בתהליך. 
כך הצלחנו להעלות את שביעות הרצון של העובדים.
גם המנהלים זיהו מייד את יתרונות המהלך והיום הם מרגישים שיש להם כלי ממשי לניהול ובקרה בזמן אמת, בו הם עושים שימוש ברמה היומיומית. עבור רבים מהם זוהי המערכת הראשונה שהם פותחים עם הגיעם לעבודה”.

דפנה קנטור, סמנכ”לית מש”א 

קרא עוד

סיפור לקוח - ענף המלונאות

“מאז שהתחלנו להשתמש במודול ‘תמחיר בתי מלון’ של Synerion הצלחנו לחסוך 3% מעלויות העבודה שלנו בהשוואה לאשתקד, ואנו מצפים להצליח לחסוך 2% נוספים השנה – וזאת מבלי לפגוע בשירות המצוין שלנו!”
דוד בלום, סמנכ”ל משאבי אנוש של רשת מלונות ישרוטל

קרא עוד

סיפור לקוח - שירותי בריאות

“מערכת ה- iBrowse של Synerion מאפשרת לנו צמצום משמעותי של תהליכים אדמיניסטרטיביים, פינוי זמן עבודה יקר של עובדים, מנהלים ומחלקת משאבי אנוש לטובת פעילות מקצועית, קיצור משך זמן של תהליכי עבודה וזמני תגובה, צמצום טעויות וניירת.
להערכתי, הפרויקט חוסך למכבי שירותי בריאות מאות אלפי שקלים בשנה.”

עופר זיינפלד, מנהל תחום סאפ ותוכנות מדף ארגוניות
מערכות מידע

קרא עוד

לקוחות מספרים עלינו - הייטק

מצאנו לנכון להחליף את פתרון הנוכחות שפעל אצלנו כשנה בשל פונקציונאליות דלה וממשק משתמש מסובך.
המעבר למערכת הנוכחות של סינריון נעשה באופן מהיר ותוך התאמה לדרישות החוק.
המערכת בעלת פונקציונאליות עשירה הנותנת מענה גם למעקב וניהול היעדרויות, המתבצע כעת בהתאם לבנק יתרות ובהתאם לסוגי ההיעדרויות השונים.
הדוחות המובנים במערכת, כמו גם הדוחות החופשיים, מספקים לי ולהנהלה תמונה מלאה אודות נוכחות והיעדרויות עובדים.
מערכת השירות העצמי למנהלים ולעובדים הינה בעלת ממשק נוח ומאפשרת שקיפות, עדכון ומעקב מהיר.
כעת, לאחר למעלה משנה מהמעבר למערכת של סינריון, שביעות הרצון שלנו גבוהה ורמת השירות והתמיכה שאנו מקבלים ראויים לשבח.”
 

רוני משען,  Quest Software